PENGIKUT ♥

JUNE is Our Month

Goodbye May.
and
Here come My Lovely Month Of June...




Why June so LOVELY ?
Sebab bulan june adalah bulan ulang tahun kelahiran ???  us..
    
Started both of us mula kenal, tak tahu pun and tak pernah expect boleh pulak date of birth tak sampai 24 jam berlalu..


Tanggal 16 june jatuh pada saya..
Tanggal 17 june jatuh pada si dia


Still ingat lagi bila si dia tanya . Dalam sms ...


“eh betul ke awak lahir 16 jun ni??”

“napa? Betullah saya lahir 16 june.. awak lahir bila??”

“saya lahir 17 june sebab tu saya tanya awak lahir bila?”

“eh betullah saya lahir 16 june,tak percaya ke? saya boleh tunjuk ic  saya ni kat awak, sungguh ke awak lahir 17 june??"

“ye sungguh ni saya lahir 17 june,macam mana pulak boleh sama ea?”

< Something like datlah balas-balas sms >

Memang dekat pun tak sampai 24 jam esoknya ulang tahun hari lahir awak pulak..
Apa lagi pastu aku tergamam terus lompat – lompatlah !

part of us

Salah satu sebab sampai sekarang semua perkara yang kami berdua minat, dalam diam sama – sama minat jugak, suka tiru kitalah dia nieh !

Hee. Maybe because our zodiak ? or our chemistry ? or 
our  that we share together?
Guess so it is....


P/S : dalam taman sentiasa ada bunga yang menguntum .

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT 2012.ALL RIGHT RESERVED BY LIYANA ISKANDAR